Elo!
Jak pewnie wiecie miał miejsce już finał drugiego sezonu serialu Fallout.
Czy był dobry? Ja bawiłem się jak dziecko :)
Jakby się wszystko potoczyło, gdyby jednym z bohaterów serialu był Wybraniec?
Nie wiem, ale pewnie inaczej :)
No, ale my tu gadu gadu, a wybraniec się właśnie pomalował. W swoim ikonicznym, kradzionym z szafy w Navarro, ulepszonym pancerzu wspomaganym X01. Po zdobyciu tej zabawki, gra robiła się łatwa. Do momentu aż spotykaliśmy Franka.
Bardzo wdzięczny ludek. Wystarczyło zrobić drybrusz srebrny, polać wszystko washem od Johna Blancha i gotowe. Więcej czasu spędziłem nad laserkiem.
Mam tylko jedno ale do designu ludka- skoro to jest wybraniec z Fallout 2, to czemu laser który trzyma jest z Fallout 4? Whatever.
a więc foty
post jest również częścią Figurkowego Karnawału Blogowego i aktualnej edycji o tytule idzie luty podkuj buty. A jak wszyscy wiemy, patrolowanie Mohave powoduje że masz ochotę na nuklearną zimę.
pozdro 600!


Najs model! Zatrzymałem sie gdzieś w 1 sezonie i muszę dokończyć.
ReplyDeleteDzięki! Polecam, nawet jako coś do lecenia w tle do malowania :)
DeleteŚwietny model i fajna robota malarska.
ReplyDeletePodziękował!
DeleteW jedynce proste życie zaczynało się już przy combat armorze, ale z powerkiem to już całkiem był sztos (bonus do siły - cymes). Ten Twój wygląda tak, jak zapamiętałem z okładki jedynki :D
ReplyDeleteEjże, to jest pancerz enklawy, więc nie mogłeś go pamiętać z okładki jedynki :P
DeleteNo ale to jest z F2 :) Mandela efekt :)
Deletew jedynce były T51 i gdzieś czekają w kolejce do malowania.
Fallout, to lubię. Też pomalowałem trochę tałatajstwa ze 2 lata temu. Mam jeszcze mutantów do skończenia. Czy to oficjalny ludzik do Fallout Wasteland Warfare? Ja też jestem po drugim sezonie i zdecydowanie był lepszy od pierwszego!
ReplyDeleteTak, to oficjalny model. W sumie to mają teraz oficjalne do każdej frakcji. Ale ja mam oficjalne tylko power armory. Resztę ludków składam sam.
DeleteZnakomity! Aż dziw, że - jak piszesz - tak prostymi metodami pomalowany. Przywołuje bardzo miłe wspomnienia z F1, F2 i F:Tactics - przyznam, że później już nie grałem.
ReplyDeletePóźniej tylko New Vegas. Fabuła i postacie robią robotę. 3 ma klimat. 4 to fajny shooter. A 76 ma swoich fanów :)
Delete